000

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

SERIÖS EFTERLYSNING

Av Anita - 2 maj 2012 22:03

Hej alla arbetssugna, tjej eller kille kvittar. Jag behöver någon som  klarar av att vara personlig assistent åt mig  en tant på 60 bast, Mitt handikapp består av ven totalförlamad vänsterarm////hand.Ditt jobb är att vara min vänsterhand  samt hjälp med på/avklädning, för det mesta  en T-skirt, och en kofta Du ska kunna hjälpa mig i säng, samt hjälpa mig upp på morgonen Helst ska du ha körkort, rökare är nästan ett krav, i alla fall tåla att jag rökerDu får inte vara pälsallergiker, eftersom jag har tre katter Lönen kan diskuteras, du kan få avtalsenlig lön, eller svart om du hellre vill detDatorkunnig extraplus!Vill du resa med mig till varmare länder är din resa betald, men jag måste betala för min egen biljett Mitt assistansbolag heter dinf förlängda arm/       Kolla gärna deras hemsida. dU FÅR GÄRNA RINGA OCH PRATA MED EN cHRISTER vISKUM som är min handläggare, Är du seriöst intresserad  skriv ett mejl och berätta lite om dig själv på den här adressen= sm7gmo@gmx.com

 
 
Ingen bild

Tove

1 juni 2012 15:17

Jag är väldigt intresserad av att vara din assistent och jag tror att jag kan vara rätt person för dethär (har även tittat runt lite på din blogg). Skickar ett mejl till dig nu, och hoppas att det är din egen och inte företagets mejladress!

Anita

19 januari 2013 19:44

Hej Tove, och attans, att jag inte kollar bloggen varje dag!!!Ser att du svarat i juni
Är du fortfarande intresserad, så hör av dig igen. Vet inte riktigt till vilken adress du skrivit? SkRIV OCH BERÄTTA LITE OM DIG SJÄLV DŨPÅ DENNA ADRESSEN/OOps glömde capsen!) Adress= sm7gmo@gmx.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 6 mars 2013 15:55

Jag har kämpat en hel vecka för att bli av med OXYNORMEN,  trappade ner till 5mg. och är nu fri från dem. Dock är jag inte smärtfri, nej,  de finns med ökad styrka. Häromdan, fick jag en påse Werters orginale, OCH en liten flaska jägermeister. Kan vä...

Av Anita - 31 januari 2013 15:48

Imåndags, fick vi d´å äntligen träffas, efter många års bekantskap, och efter ännu flera timmars pratande   över FRN-clienten.(free radio network.)och via SKYPE  Varmhjärtade, omtänksammaste goa vännen Kimmo numera NYKTER ALKOHOLIST sedan ett  och et...

Av Anita - 18 januari 2013 12:03

I dag ångrar jag bittert att jag inte följde inpulsen jag fick, att ringa till en person, som jag träffat bara EN GÅNG! Det var på ett bröllop, då sambons son gifte sig. Hon var brudens mamma, och den enda vettiga personen, man kunde prata med, det...

Av Anita - 7 februari 2012 12:20

Nuhar jag ett smärthaveri på gång  hjärtklappningen startar, ont ONTONT Det är inte lätt skriva när man bara känner smärta, ont ont............ ...

Av Anita - 7 februari 2012 12:20

Nuhar jag ett smärthaveri på gång  hjärtklappningen startar, ont ONTONT Det är inte lätt skriva när man bara känner smärta, ont ont............ ...

Ovido - Quiz & Flashcards