000

Alla inlägg under mars 2011

Av Anita - 26 mars 2011 10:24

Jag var så glad att de flesta av mina bensår, var läkta.....ja nästan  allaalllla fall!Så   får jag genast ödem i fot/ben, igen. I går, motioneradfe jag därför, mellan datorn och toan, och hoppades  få ner svullnaden med vöätskedrivande, ja kanske blev det *lite* bättre i går då, men i dag är det svullet igen, och början till nya sår på foten. Fy vad less man blir!Vet inte om det är hjärtsvikt eller njursvikt som orsakar det, men hjärtat är INTE okej, och jag har nersatt njurfunktion konstaterat, plus blod i urinen. Svårt har jafg för att gå i vanliga fall, men just nu, smärtar det olidligt. Känner ju i hela kroppen att livet går snabbt "bakåt Jag har en innerlig önskan, att få försonas med alla mina barn innan jag dör! Så om något av mina barn gnågonsin skulle hitta detta inlägg, så ska ni veta att jag alltid har älskat er..och fortfarande gör. Min kärlek till er har ni inte kunnat döda, trots osämjan de senaste åren Min förstfödda du Anneli, Jens.som jag tjatade mig till att få, och mina kärleksbarn, Kevin och Celie. Jag älskar er allihopa!/Mamma.

Av Anita - 24 mars 2011 01:33

Sitter med   ångest till max just nu! Är det nu jag ska sluta leva? Pulsen är jättelåg, och känns som det kollapsar vilken sekund  som helst, jätteläskigt OCH  skrämmande. Borde ringa ambulans, men det kanske är bättre att dö hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards