000

Alla inlägg under februari 2012

Av Anita - 7 februari 2012 12:20

Nuhar jag ett smärthaveri på gång  hjärtklappningen startar, ont ONTONT Det är inte lätt skriva när man bara känner smärta, ont ont............

Av Anita - 7 februari 2012 12:20

Nuhar jag ett smärthaveri på gång  hjärtklappningen startar, ont ONTONT Det är inte lätt skriva när man bara känner smärta, ont ont............

Av Anita - 7 februari 2012 12:20

Nuhar jag ett smärthaveri på gång  hjärtklappningen startar, ont ONTONT Det är inte lätt skriva när man bara känner smärta, ont ont............

Av Anita - 7 februari 2012 11:30

 Jag fick  en ny medicin utskrivet i går, som heter Citalopram. Ett s.k." antidepp." som bl.a sänker kramptröskeln, ja helt enkelt en sjuhelvetes andra massa biverkningar(som jag redan har som symptom...och sätter mig i skräck!  Förstår at jag är otroligt dum, men i min värld funkar det inte med antidepp som smärtstillande medel!

Av Anita - 7 februari 2012 10:58

Vet inte om det är JAG som blivit dummare och dummare med åren.... om jag är född korkad eller om jorden börjat snurra fortare?? Ivilket fall så VILL JAG HOPPA  AV NU!! Finns det någon som tror på att jag har en enda chans att orka leva ett tag till, så fånga in mig i hoppet allra helst i ett skyddsnät så jag inte   får ännu mer smärta. Om inte, så låt mig då bara slungas med av centrifugalkraften och låt  mina rester få soltorka där STOPPET FINNS!

Ovido - Quiz & Flashcards